Az üzleti kapcsolattartást nem biztos hogy úgy kell értelmezni, ahogyan velem történt azon a bizonyos céges bulin. Egy céges összejövetelen ismerkedtem meg ugyanis a párommal, akivel azóta is együtt vagyunk, sőt, büszkén jelenthetem be, hogy jövőre lesz aaz esküvőnk. A munkatársaink gyakran ugratnak minket azzal, hogy „túlzásba vittük az üzleti kapcsolattartást”.
Most viszont már ott tartunk, hogy nem csak a való életben, de az üzlettel kapcsolatban is szintet lépett a kapcsolatunk: úgy döntöttünk, hogy belevágunk egy közös cég alapításába. Ehhez kerestem néhány napja székhelyszolgáltatót a neten. A székhelyszolgálat budapest keresőszavakkal történő keresés eredményes volt, mert ennek köszönhetően találtuk meg a szekhelycentrum.hu felületét.
A szekhelycentrum.hu weboldal könnyen használható és kiváló minőségű, mivel az irodák elérhetőségei jól láthatóak, részletes térképekkel és pontos információkkal együtt vannak feltüntetve. Ezáltal az érdeklődők könnyedén megtalálhatják a számukra megfelelő helyszínt.
Emellett a székhelyszolgáltatásokkal és a jogi háttérrel kapcsolatos részletes magyarázatok is elérhetőek, így azok számára is érthetővé válik a szolgáltatás működése, akik még nem rendelkeznek tapasztalattal a vállalkozásuk ügyintézésében. Az oldal navigációja egyszerű és átlátható, így minden fontos információ gyorsan hozzáférhető.
A weboldalon emellett alapvető jogszabályi információk is szerepelnek, például, hogy minden vállalkozásnak, függetlenül a cégformájától, rendelkeznie kell bejegyzett székhellyel. A székhely adatainak tartalmaznia kell a település nevét, irányítószámot, utcát, házszámot (illetve szükség esetén emeletet és ajtószámot), vagy ha ezek nem állnak rendelkezésre, akkor a helyrajzi számot.
Fontos továbbá, hogy a Magyarországon bejegyzett cégek székhelyének magyar területen kell lennie, különben a cég nem kerülhet bejegyzésre. Míg a székhely megléte törvényileg kötelező, a telephely vagy fióktelep létesítése már a vállalkozás döntésén múlik. A székhelyszolgáltatás akkor válik szükségessé, ha a cég nem használja aktívan az ingatlant, és a székhellyel kapcsolatos kötelezettségeit nem a cég vezetője vagy alkalmazottja végzi el. A székhelyszolgáltató feladatai közé tartozik a beérkező postai küldemények átvétele és azok továbbítása.
Cégtáblát kötelező kihelyezni, úgy, hogy az közterületről jól látható legyen. A székhelyen tárolt iratokat és ingóságokat naprakészen kell nyilvántartani, és a szerződés megszűnésekor ezeket át kell adni a cégnek. Ezen kívül a székhelyszolgáltatással kapcsolatos adatokat be kell jelenteni az adóhatóságnak is.
A szekhelycentrum.hu által biztosított székhelyszolgálat budapest területén és vidéken is egyaránt elérhető. Az elmúlt 14 évben már több, mint 16 000 cégvezető és vállalkozó kereste fel őket ilyesmivel, és mindannyian hasznos segítséget kaptak vállalkozásaik hivatalos ügyeiben, ami visszakereshető. A székhelyszolgáltató folyamatosan bővítette szolgáltatásait, és több mint egy évtizedes működésének köszönhetően biztosítja, hogy kedvező árak mellett, törvényes és magas színvonalú székhelyszolgáltatásokat kínáljanak.
A cég mindent megtesz annak érdekében, hogy biztosítsa ügyfelei számára a legjobb árakat, miközben a szolgáltatások minősége mindig a legmagasabb szinten marad. Az irodák folyamatos bővítése lehetővé teszi, hogy ne csak Budapesten, hanem vidéken is elérhetők legyenek, így többek között Győrben, Pécsen, Debrecenben, Miskolcon, Zalaegerszegen, Békéscsabán, Szegeden, Kecskeméten és Székesfehérváron is. Az utóbbi időben a budapesti irodák száma is növekedett.
A székhelyszolgáltatásokat különböző díjcsomagokban kínálják, melyek fél-, egy- vagy kétéves előfizetéses időszakokat tartalmaznak. Minél magasabb díjcsomagot választ valaki, annál kedvezőbb havi díjat kap. Azok számára, akik rendszeresen bejárnak a levelekért, olcsóbb csomagok is elérhetők, amennyiben nem kérnek szkennelést vagy postázást.